Електричний Автопілот FJ Dynamics з RTK
FJ Dynamics, молода прогресивна компанія, що керує в ногу з часом.
Розробка електричного автопілота (підрулюючого пристрою) показала себе як надійне, передове рішення для ринку України, комплект автопілота идеальне рішення для малого та середнього фермера. ТОВ 'ГЕОПРАКТИК' є офіційним ділером FJ Dynamics.
Доступне рішення, що забезпечує точність +/- 2,5 см.
- Автопілот не потребує розблокувань, RTK напряму з заводу!
- Перший бюджетний підрулюючий пристрій з ISOBUS.
- Не потребує додаткової купівлі модемів (GSM rtk і радіо модеми інтегровані, покращена GSM антена дозволяє працювати від мережі базових RTK GNSS станцій у місцях з поганою якістю мобільного зв“язку).
- Швидкий монтаж системи (близько 3 годин) дозволяє переставляти автопілот на сезонну техніку.
Основні компоненти електричного автопілота Fj Dynamics:
Основні компоненти системи:
- Універсальний термінал (RTK монітор) забезпечує керування і відображення усіх процесів автопілота, универсальна і звична користувачам операційна система Android дозволяє швидко розібратись з налаштуванням і робою системи. Русифікований інтерфейс. Монітор створен за принципом - "усе в одному", на борту вбудований GSM RTK модем 2G/3G/4G (отримання RTK поправок від мережі базових GNSS станцій), вбудований радіо RTK модем, у випадку повної відсутності мобільного зв“язку, дозволить працювати від власної польової базової GNSS RTK станції.
- Електромотор з рульовим колесом (підрулюючий пристрій), потужний мотор з максимальним крутящим моментом в 30 Нм дозволить повертати дуже туге кермо без шкоди точностним характеристикам системи. Универсальна система живлення 12 чи 24 B. Максимально швидкий монтаж і кріплення під усі види техніки.
- Система из 2-х GNSS антен. Дозволяє додатково прораховувати не тільки координати, але і курс, що сприяє більш точному визначенню місцеположення машини у просторі. Реалізація приймальної частини в такому форматі дає можливість виходу на лінію трактора вже при швидкості 0.8 км/ч, а також здійснювати рух заднім ходом.
- IMU інерціальний вимірювальний модуль. Вбудовані акселерометр і гіроскопи розраховують фактичне місцеположення трактора (крен, тангаж, віляння) для компенсації ухилів і бокових зрушень машини на ділянках з горбистою місцевістю та схилах.
- Датчик визначення кута повороту колес. Дозволяє точно визначити кут повороту колес трактора, в залежності від зміни траектоії руху. Для тракторів з шарнірно-зчленованими рамами магнітний датчик, дозволяє визначити кут злому рами при повороті.
Об“єкт |
Елемент |
Характеристика |
Монітор (термінал керування автопілотом) |
Габарити |
300 ×190 ×43mm |
Розширення |
1280 ×800 пікселей |
|
Живлення |
10V ~ 30V |
|
Захист |
IP65 |
|
Робоча температура |
-30 ℃ ~ + 75 ℃ |
|
Температура зберігання |
-40 ℃ ~ + 85 ℃ |
|
Операційна система |
Android |
|
екран |
10,1-дюймовий ємностний сенсорний екран |
|
Пам“ять |
2 ГБ ОЗУ, 8 ГБ ПЗУ; |
|
GSM/GPRS RTK модем |
Робота з мережами |
4G, сумісний з 2G / 3G Коефіцієнт посилення антени (дБ): 2 ± 0,5; |
Radio RTK модем |
Робота з основними радіо протоколами, також і сторонніх виробників
|
Частотний діапазон: 433/470 МГц; КСВН: ≤2,0; Коефіцієнт посилення (дБи): 1 ± 0,5; |
Розміри радіо антени |
490 * 82мм; |
|
GNSS обладнання
|
GNSS приймач |
Мультисистемний, мультичастотний, RTK |
Приймаємі сигнали |
GPS L1 / L2; ГЛОНАСС L1 / L2; BDS B1 / B2 / B3; |
|
Живлення антен |
3,3 ~ 12 V, Робочий струм: ≤45 мА |
|
Розміри антен |
152 * 63 мм |
|
IMU |
Живлення |
5V |
Точність акселерометра |
0.09mg |
|
Точність гіроскопа |
0.004°/s |
|
Точність кута курсу: |
1° |
|
Кут крена і тангажу: |
0,5 ° |
|
електричне рульове керування |
електромотор |
Електроживлення: 12В / 24В; Максимальний крутящий момент: 20 Нм (12 В); 30 Нм (24В); захист IP: IP65 |
Датчик кута повороту |
Датчик кута повороту |
Електроживлення: 5В; Частота оновлень: типова 3,4 кГц; Розширення: <0,1 °; Захист IP: IP67; Робоча температура: -40 ℃ ~ + 85 ℃ |